Äntligen tillbaka!!!!!

Nu (typ hundra år efter) år jag tillbaka med en fungerande dator!!! :D Jag har mycket som jag har gjort under tiden jag har vart borta och inte bloggat. Jag har t.ex. hopptävlat på ponnyn adam mina två första gånger och så har jag gjort mycket mer som jag inte kommer ihåg...o.0
Igåt var jag på en hopptävling. jag är nöjd med jag känner att jag kunde gjort ett snäpp bär emen jag är iaf nöjd. jag hade fyra fel på "clear roanden" och fyra fel på lätt C. (För er som är hästmänniskor!) Det ända negativa med den tävlingen var att min veckarklocka ringde klockan fyr apå morgonen. Och det var lite tidigt för en tävling tycke jag. första start var klockan halv åtta på Täby. Men nu ska jag inte prata mer om det. Men jag bloggar väl antagligen imorgon igen om jag orkar...

Jag och Adam inne på banan på hopptävlingen! :D

På framridningsbanan! :D

Ja, det var väl allt för mig idag! :D

puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad bra att datan funkar! Glöm inte byta kategori nästa gång ;) <3

2011-05-23 @ 21:47:54
URL: http://emmligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0