Flåt..

Ber om urssäkt men jag har faktiskt TOTALT tappat lusten för att blogga denna månad ? :o
Men jag ska försöka peppa upp mig så mycket jag kan osv ! :D
Jajajjajajajaj.. Skit samma nu :p
Idag var jag, Lovisa & Wilma hemma hos Ella och vi flummade, körde charader (skeeta kul faktiskt), tog massor med kort osv osv osv osv osv.. :D
Sen så tog jag, Lovsa & Wilma bussen hem och den var värssa kines tjockisen som klev på bussen också ! ^^ Men i alla fall, efter att vi hade bytt buss och sånt så ramlade Wilma när bussen typ tvärnitade och sen så kom hon inte upp och alla fick värssa skrampen (skratt damp :D), Hahahahahha, och jaa.. Sen så skulle dom gå av och då satt jag där, ensam, uttråkad, ensam och ännu mera uttråkad. ;)
Och sen när jag skulle byta buss, IGEN, så skulle den gå om 20 minuter och jag bah, shiiiet, så jag smsade 7kt många men INGEN, INTE EN ÄNDA MÄNNISKA svara ! :o
Tog precis en dusch och nu ska jag läsa och sen sooova :p
Hörs imorrn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0