Här ska det bloggas

Jag känner mig ganska dålig på det här. Vi lovade ju varann att vi skulle ha bra uppdatering på bloggen, men se hur bra det gick.
Men jaja, nu bloggar jag i alla fall


Har väl hänt massor sen jag bloggade sist, men ni har fått reda på lite från när Jennelie bloggar.
Idag är det iaf lördag och ganska varmt. Jag har spenderat mesta dels av dagen utomhus och läst en bok. Hur Kär Får Man Bli? heter den. Det är faktiskt bra. Har läst 100 sidor nu. Nu så ska jag fortsätta läsa!

Puss
/Lovisa

Juste! För inte så länge sen så hade jag dansuppvisning! Det är därifrån bilden kommer. Och det är jag på bilden i fall ni inte visste det. Det var ganska kul på föreställningarna, förutom att vi hade jättedåliga låtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0